19 december 2008

Nittonde luckan - Färdig!


Det som syns till vänster på bilden finns sedan kl. 12.35 igår på ett förlag (och nej, det är inte bara blanka sidor, även om man kan få det intrycket). Det som syns till höger på bilden ska maken och jag dricka ikväll för att fira.

Min ursprungliga plan var att jag skulle bjuda hem en massa människor i det här läget, för releasepartyt kan man ju inte räkna med och på det här sättet skulle man i alla fall vara säker på att man fick en fest. Men vare sig ork eller pengar har riktigt räckt till det. Därför vill jag uppmana dig: Nästa gång du dricker valfri skummande dryck, tänk på mig!

7 Comments:

Blogger Fanny said...

Åååå vad jag ska tänka på dig när jag dricker bubbel nästa gång. Håller tummarna. Kram!

9:32 fm  
Blogger Kajsa said...

Nämen wow - boken är klar alltså?! Håller tummarna stenhårt!

9:55 fm  
Blogger Digidiva said...

ÅH, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS. Jag ser det här som en utmärkt anledning att dricka lite skumpa redan ikväll. Bubbel-bubbel till din ära, kära Heli :-D

/digidivan

10:35 fm  
Blogger Botilda said...

Så klart!

Men jag räknar kallt med releaseparty också.

10:37 fm  
Blogger thekax said...

Ah, men asså, urspännande! När orken finns kan vi alltid komma på knytis. Finns det ingen länk man kan följa för att läsa mer???

9:30 em  
Blogger Heliotropen said...

Fanny: Tack!
Kajsa: Tack!
Digidiva: Dig kan man alltid räkna med.
Botilda: Man kan aldrig få för många fester ...
Kax: Nä, tyvärr, inte i dagsläget. Kanske skulle lägga upp några textsnuttar någonstans ...

11:21 fm  
Anonymous Anonym said...

Grattis grattis!

/ Hello Kitty

9:45 fm  

Skicka en kommentar

<< Home