05 januari 2007

Om mig själv

Som ett svar på en utmaning från Fanny ska jag här lista fem påståenden om mig själv. Ett av dem är inte sant. Gissa vilket, allihop!

1. Jag kom i min ungdom in på en teaterskola i New York, men tackade nej till platsen.
2. Jag har aldrig tagit några hål i min kropp, vare sig i örsnibbarna eller någon annanstans.
3. Jag har vid två tillfällen i vuxen ålder kissat på mig för att jag missat att fälla upp toalocket.
4. Jag har inte åkt slalom på nästan 30 år.
5. Jag blev en gång erbjuden £1000 för en sexuell tjänst som enligt uppgift skulle ta 5 minuter i anspråk.

Jag vill skicka en speciell utmaning till Ekorren, Botilda och Jessika att svara, och att komma med fem påståenden om sig själva.

7 Comments:

Blogger Botilda said...

Hihi... Förmodligen förrädiskt, men det känns enkelt. Jag gissar på nummer 4!

Nu ska jag klura ut eget ljug.

(apropå nummer 3, just nu för ett år sedan gick vattnet... vi är lite sentimentala idag ;-) )

10:44 fm  
Blogger fanny said...

Hahaha guuud vad svårt det här var!!! Roliga saker visste jag att du skulle lista, jag som känner dig hyfsat väl.... men svårt som sagt.... Den som känns rättast är nog nr 4....

11:14 fm  
Blogger Jessica said...

Jahapp, vad ska jag tro då ;)... nr. 3. Allt kan hända, särskilt om man snubblar upp på nätter och sådär. Och man får ju gissa vilt.

7:03 em  
Blogger Heliotropen said...

Ja alltså, Jessika. Du ska gissa på den som du tror inte är sann. Fyra är sanna, en är lögn. Så i vilken ljuger jag?

10:27 em  
Blogger Jessica said...

Åh okej... Nu förstår jag hur du menar med tvärtom... har haft en ligga lågt helg... nr fem då

3:33 em  
Anonymous Anonym said...

Hej! Jag känner dig ju inte så väl, men jag gissar på nr 4! Kram.

10:34 fm  
Blogger Heliotropen said...

Okej, nu väntar jag bara in ett par personer till (Ekorren, wakey, wakey!). Rätt svar kommer på onsdag.

3:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home