07 april 2008

Utmaning

Jag känner mig alldeles på egen hand utmanad av Fanny:

Tre namn jag går under:
- Mamma
- Älskling
- Heli

Tre saker som skrämmer mig:
- Barn som försvinner
- Sjukdomar
- Arbetslöshet

Tre saker jag har på mig:
- Blå kofta
- Röda byxor
- Vit topp

Tre sanningar om mig:
- Jag klär bäst i kort hår
- Jag ser väldigt illa
- Jag är social, men ingen gruppmänniska

Tre saker jag vill ha:
- Lägre vikt
- Mer tid
- Någon att åka till USA med i januari och fira Edgar Allan Poes tvåhundraårsdag

Tre personer jag utmanar:
- Jessika
- Botilda
- The Kax

Men känn er för all del inte diskriminerade om ni inte står på listan!

2 Comments:

Blogger Kiwi said...

Diskriminerad? Jag känner mig enbart lättad :o-

11:35 em  
Blogger thekax said...

Hm, Peter, du är utmanad på annat håll ...

9:50 fm  

Skicka en kommentar

<< Home