19 augusti 2008

Barnbidragshjälp

Jag behöver hjälp att göra av med barnbidraget! Ja, alltså inte hela, och inte på vad som helst. Jag är rätt bra på att göra av med pengar, generellt sett. Men i morgon behöver jag gå in på Pocketshop och välja något att läsa. Men vad?

Om du är hågad kan du se till vänster vad jag läst på sistone. Men vad har du läst som var bra, intressant, engagerande? Inga svenska deckare helst, och inga svårforcerade Nobelpristagare. Helst inga faktaböcker heller. Alltså: Välskriven, engagerande skönlitteratur på svenska eller engelska. Har du några tips?

5 Comments:

Blogger Jessica said...

Bombyx av Anne Rambach. Ingen pocket dock men oerhört bra.

4:42 em  
Anonymous Anonym said...

Norwegian Wood av Haruki Murakami.

7:24 em  
Anonymous Anonym said...

Jessika: Anne Rambach hade jag inte hört talas om alls, men nu blir jag nyfiken.

Mlle D: Jag minns att du har pratat om den förut. Kan jag kanske låna den?

/Heli

8:57 em  
Anonymous Anonym said...

Mais oui! Kanske kan jag överlämna den någon dag nästa vecka?

11:17 em  
Blogger Heliotropen said...

Mlle D: Vad sägs om måndag eller tisdag kväll?

Fast jag vet ju inte fortfarande inte vad jag ska greppa till mig på Pocketshop idag.

9:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Home