13 november 2008

Obs! Inget för kräsmagade!

Vad lilla M (förhoppningsvis) lärde sig i natt:
a) När man behöver kräkas ska man satsa på att ta sig till den närmaste toan.
b) Om man ändå väljer att springa till den längst bort ska man inte vända när man kommit mer än halvvägs och inser att man inte kommer att hinna fram.
c) Det är bra att plocka undan sina saker i hallen så att golvet inte är fullt av finskor, skolväskor och fagotter.

Vad vi lärde oss i natt:
Att det är tusan så bra att ha en hallmatta som man helt sonika kan klippa bort bitar av och slänga.

Heli - ännu på benen, men ensam om det

4 Comments:

Blogger Jessica said...

Jag gör en vild gissning: er hallmatta ser lite tuffsig ut nu?

10:21 em  
Blogger Botilda said...

Hu!

10:50 fm  
Blogger Heliotropen said...

Jessika: Nä, men den är 50 cm kortare. Roligt att se dig här!

Botilda: Jo du. Men jag känner att jag lever. ;-)

11:36 fm  
Blogger thekax said...

Hoppas du klarade dig! Det gjorde inte jag. Se min blog.

6:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home