10 augusti 2009

Sommarlovsavslutning

Liksom Botilda tänkte jag pigga upp mig genom att avrunda (den här delen av) sommaren genom att lista det bästa, utan inbördes ordning. Alltså, bäst för Heliotropen sommaren 09 var:
- De närgångna älgarna i Virums älgpark.
- Smålands alla små sjöar.
- Vattenrutschkanorna på Öland.
- Väderkvarnssafari med fyra av mina favoritmänniskor.
- En magisk efterrätt på en vacker gård i Eskilstuna.
- Katten Sollan som så gärna satt på vår trapp.
- Något kallt att dricka i Västra hamnen i Malmö.
- Fikaorgierna som jag kommer att få betala för hela hösten.
- "Kartor för vilsna älskande". Läs den.
- Tiden, fast den inte räckte till.


En av årets favoriter

2 Comments:

Blogger Jessica said...

Det finns alltså en älgpark...

9:10 em  
Blogger Jessica said...

Fikaorgier är trevligt. Själv har jag just börjat baka efter att ha hållit nere på fikandet och ja, hela ätandet hela sommaren.

9:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home