10 januari 2007

Om mig själv - the sequel

Okej, här kommer då (äntligen?) svaren:

1. Sant. Den skola jag kom in på heter American Academy of Dramatic Art.
2. Sant. De enda icke-medfödda hål jag haft har suttit i tänderna. De var dock inte avsiktliga.
3. Sant. Tyvärr. Och jag har varken ursäkt eller förklaring. Jag var inte ens full.
4. Falskt. Ni hade ju gissat (?) rätt nästan allihop. Jag har aldrig åkt slalom.
5. Sant. Kan tillägga att jag tackade nej. Bestämt och inte särskilt vänligt. Jag har för övrigt ofta fått märkliga erbjudande, trots att jag är en person som klär mig rätt sedesamt och ofta får höra att jag ger ett ordenligt och lite pedantiskt intryck. Mina arbetskamrater gillar speciellt historien om den berömde filmrecensenten och hans gruppsexerbjudande på Finlandsbåten.

Funderar lite på varför nästan alla gissat rätt. För att mina vänner är så uppmärksamma, för att jag är så förutsägbar eller för att jag helt enkelt pratar alldeles för mycket om mig själv?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ibland undrar man... är jag så lätt att tyda?

8:12 em  
Anonymous Anonym said...

Varför jag gissade på fyran? Jo, jag tyckte att de andra alternativen var lite för speciella för att vara uppdiktade, särskilt då 1:an och 5:an. Sedan tänkte jag att det har blivit mycket vanligare med slalom på senare år, så det verkar lite osannolikt att du skulle ha åkt i din barndom och inte åka nu!

Eller så är det så att jag trots allt känner dig lite grand! :)

10:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home