20 november 2008

Snart dags

Det närmar sig med stormsteg. Faktiskt är det bara elva dagar kvar. Till årets stora händelse. Heliotropens julkalender.

Fast jag måste erkänna att jag är lite bekymrad. Jag vill inte gnälla eller så. Kanske är det helt enkelt jag som blivit tråkig. Men frågan är: Har jag fortfarande några läsare? Kommer det att lysa en stor rund 0:a efter varje inlägg. Det skulle ju vara lite jobbigt.

Kanske är ni där. Kanske har ni bara jobbat för mycket, känt er oinspirerade eller vad det nu är. Men skulle ni inte kunna vifta med handen lite om ni fortfarande läser?

9 Comments:

Blogger Kajsa said...

Ja jo, jag läser ju.

8:44 em  
Blogger thekax said...

Jag kollar varje dag jag sitter hemma framför datorn. Men som sagt ibland är det för stressigt för kommentarer. Sedan har jag ju inte lika bevandrad bloggare som du, men jag ser fram emot Heliotropens julkalender med stor spänning.

9:25 em  
Blogger Jessica said...

jag viftar ordentligt!!

9:30 em  
Blogger Fanny said...

wohoo!

9:43 em  
Anonymous Anonym said...

I'm here!

/Hello Kitty

9:03 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag är en av dina anonyma läsare och jag skulle verkligen sakna din julkalender! För mig känns det som att ha en egen julkalender där det är lika spännande varje dag att "öppna luckan"! Du skriver otroligt underhållande!

4:34 em  
Blogger Botilda said...

Hoppas och viftar!

9:06 em  
Anonymous Anonym said...

Och jag läser så ofta jag hinner. Jag kommenterar inte så ofta men jag är ett hängivet fan som ser fram emot julkalendern.

1:45 em  
Blogger Digidiva said...

*viftar, viftar, viftar*

/digidivan

11:06 fm  

Skicka en kommentar

<< Home