09 februari 2009

Nu kan ni sluta hålla!

Och här blir det en aning intimt, så hoppa om ni inte klarar sådant ...

Jag har varit inne på koloskopi idag, för att en gång för alla klargöra att mina besvär inte kommer från tarmen. Och det fastslog man att de inte gör. Däremot tog de två prover, vilket jag önskat att de inte behövt. Men men, worst case schenario är att jag får göra om detta om några månader. Best case scenario är att jag får göra om det om tre år. Det är det lilla extra straffet man får för att man har föräldrar som inte kan hålla sig vid liv normallänge. :-/

Och på torsdag ska jag på mammografi och sedan till tandläkaren. Jackpot!

2 Comments:

Blogger Jessica said...

Det blir lite sådär eh um... grattis eller ha den äran?! ;)
Men det gick ju bra i varje fall och så får vi se vad det lider. Förhoppningsvis slipper du fler undersökningar inom några år. Tandläkaren och det andra går inte att göra så mycket åt.

8:58 em  
Blogger Kiwi said...

Det är rätt! Lägg allt skräp på en vecka och sen lägger vi den bakom oss och tänker inte mer på det! En bra strategi som jag använt i alla år.

12:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home