16 maj 2008

Lyckliga slut

Nu är det drygt ett år sedan vår extraflicka flyttade och jag önskar att jag hade vetat då vad jag vet nu: Att allt skulle bli så bra. Hon fick komma till trygga M & M, och vi fick hålla kontakten. Ungefär en gång varannan månad har hon kommit hit och stannat ett par nätter åt gången. Och nästan alltid ligger det ett kvarglömt plagg hos oss. Just nu har vi både en tandborste och en handduk, och det känns ... mysigt. Hon hör fortfarande hit, är fortfarande en del av vår vardag, men på ett så mycket lättare sätt än tidigare, för nu vet jag att hon har det bra hela tiden. Jag gillar lyckliga "slut"!

2 Comments:

Blogger Jessica said...

Så skönt för er!!!

5:45 em  
Blogger Kajsa said...

Vad skönt att höra. Kommer ihåg när du skrev om henne förut, när det "begav" sig. Då lät det tungt.

10:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home