27 september 2010

Missed opportunity

Den första september var det fem år sedan jag började skriva den här bloggen. Det borde jag kanske ha uppmärksammat på något sätt, men man kan inte lyckas med allt ...

Det är i alla fall trevligt att konstatera att bloggen inte har somnat av helt. Några läsare har jag visst än. Det är också trevligt att konstatera att mitt liv inte ser ut som det gjorde då. Då jobbade jag på stora stygga banken, jag hade ständigt stressvärk i bröstkorgen och två veckor kvar till min långa sjukskrivning. Barnen var fortfarande i förskoleåldern. Nu har jag en tolvåring som just skrivit en lång "rapport" med argument om varför hon själv borde få börja blogga. Faktiskt känns det ganska väldigt länge sedan allt började.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Helitropen!
Jag är en av dina återkommande läsare, som träffade på din blogg för flera år sedan. Av en slump. Ibland när jag sitter och surfar och inte hittar nåt att läsa om, kan jag komma att tänka på din blogg. Som ikväll. Å inser att det gått flera år sedan första gången jag fastnade för hur du uttrycker dig i skrift! Häftigt. Tack för trevlig läsning. / L

5:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home