24 december 2005

Tjugofjärde luckan

Idag går mina tankar till er som brukar läsa mina inlägg. Jag tänker speciellt på er som, liksom jag, haft ett tufft år. Som varit stressade eller sjuka, eller har anhöriga som är sjuka, och tycker att varje dag är en kamp. Och jag tänker på er som står inför stora förändringar, som snart ska ha barn eller ska flytta, eller som nyligen bytt till ett nytt jobb eller träffat en ny partner, eller förlorat en. Jag tänker också på er som av någon anledning tröttnat på det liv ni lever och börjat fundera på förändringar. Och så förstås på alla er som är lyckliga och lever det liv ni vill.

Jag lyser julfrid över er alla, kära läsare!

Er vän och jultomte
Heliotropen

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Julefrid över er också kära Heli. Här är det sjukstuga för hela slanten med vattkoppor och annat skoj, men annars allt ok.

2:23 em  
Blogger Botilda said...

Julefrid. Värme. Glädje. Ljus. Kärlek. Är så glad över att ni finns, hela Heliotropfamiljen. Önskar er allt gott till det nya året!

9:43 fm  
Blogger svenska-for-dig said...

God fortsättning i ert pyntade hem!
En underbar start pa nya aret önskar vi er ocksa med nya friska tag. Försöker själv varva ned framtill nyar för att sedan ha massor av energi för 2006...
fran en nygift lycklig tossa

2:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home