29 november 2007

Om strunt och småsaker

En blogg lär vara ett ställe där man skriver om i stort sett ingenting, och eftersom jag är lite svältfödd när det gäller småprat tänkte jag leka Aftonbladet plus och rapportera om den senaste tidens kändisspaningar. I förra veckan mötte jag först Gudrun Schyman sedan Kristina Lugn i en och samma rulltrappa. I måndags gick jag bredvid Thommy Berggren från Stadsteaterns sceningång till Filmstaden och köpte biobiljetter i kassan bredvid. Sedan krockade jag med Barbara Voors i dörren till damtoaletten. Erkänn att ni är impade!

Annars ville jag mest påminna mina trogna och minnesgoda läsare om att på lördag avskaffas mycket riktigt november och Heliotropens årliga advenstkalender tar sig början!

Etiketter: , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag är storligen impad! Själv känner jag aldrig igen kändisarna. Men runt Stadsteatern har jag förstått att de frodas. Barbara Voors skriver bra, men jag vet nog inte hur hon ser ut...

2:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home